Selasa, 30 November 2010

KAWAN....
kenapa tertiba aku ingin menulis perihal kawan....
aku buka ja mata kt dunia nie....aku dah dpt kwn..of course la my family...
dilahiran dalam kluarga yg majoriti lelaki...only me n my mom prempuan...
hahahha...
mungkin sebab tu perangai aku agak kasar sedikit....
sejak kecil berkawan dengan golongan lelaki...kwn2 sekitar rumah pon lelaki....
bla msuk sekolah ja bru start kwn ngn pompuan....

dlm ramai-ramai kwn aku....aku pling sayang IZZATI BEEVI BT MOHD IBRAHIM..
aku rapat sangat2 dengan dia...makan sepinggan,tido sebantal...
selalu bersama dia zaman sekolah dlu...
walaupon perkenalan kami sangat singkat namun ada 'KIMIA" 
hahaha...
skrg kmi dah terpisah jauh...sangat-sangat jauh...
ermmm..
dia study kt terengganu....
fmily dia pon dah pindah blik penang....
tambahan pula dia skrg dah berkhawin...
rsa lg2 jauh...
mmg dia selalu ckp biarpun dia dah kwin..dia ttp dia yg dlu..
xkan berubah..
tp...entah la...aku ttp rsa jauh..
walaupon selalu cntct mcj n fb...
aku rindu dia..rindu tiap saat bersama dia dlu.......
AKU RINDU ANG SANGAT2 BULU2...
:-(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan