Isnin, 24 Januari 2011

ketensenan bakal bermula..

Dah masuk taun baru, sem baru..umo pon dah semakin meningkat........
Alamaakkk..!!!
aku sudah 22 thun bah....(sudah bleh kwin neh..)
hahaha....
mak aku ckp...
mgaji perabis dlu yeaa...
be cool Mom..
assignment dah semakin bertambah2...duit plk semakin kering dan  keringgg...
Maaaa...anto pitih ckitt...haha..
PTPTN pon blom msuk lg..apa la nsib..bru ingt nk enjoy g kl..
ermmm....
sebut pasai assignment..
aku memang nasib malang gla sem ini...

ANTARANYA:-

1. kena tukar group kerana dalam klas aku cuma ada 6 org Student...!!!
2. kena tukar penyelia Tesis sebab dia reject aku :-(...tipu jew laa.. hahaha...dia xdpt nk selia aku kerna dia xtaw apa2 pon tentang bidang aku...
3. masalah praktikal...hajat di hati nk minta kelantan..kononnya leh duk ngn fmily...tp nasib btl2 xmyebelahi aku...tercampak kt kuala kubu bharu...errmm..adoiiiyaa..
4.tukar tjuk tesis..huhu..kononnya nk cri tjuk yg syok bt..akhirnyaa xmnjadi jgk...terpksa la kekal ngn tjuk lama...2 pon klu pnyelia bru 2 nk time..klu x...ermmm...mampoiiihhh lg...urmmm.....

xkisah la apa2 ponn...aku ttp kna harungi ngn tabah...mak pesan..semua yg berlaku ada hikmahnya...
cepat or lambat  kita akan sedar...xmgapa laaa....

new sem,new year, new life...and i hope a little perfect...:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan